Pengedar Shaklee Putrajaya Dan Cyberjaya











Assalamualaikum saya rosnaini pengedar shaklee kawasan bagi Putrajaya.
Boleh menghubungi saya 013-3323872.

Pengedar Shaklee Putrajaya dan Pengedar Shaklee Online Malaysia.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera bagi semua peminat shaklee. Disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memilih untuk lebih sihat, bertenaga dan cantik bersama Shaklee.

Ini sedikit maklumat mengenai diri saya:- 

Nama                               : Rosnaini Jelani (1297721) pengedar Shaklee Malaysia.
Kawasan COD Shaklee : Putrajaya, Cyberjaya dan kawasan berhampiran iaitu  Sg Merab                                                   (bangi) dan Desa  Pinggiran Putra.
Pos                                   : Keseluruhan Malaysia

Pada permulannya saya mencari produk shaklee ini untuk masalah kesihatan saya. Dimana saya mula search produk di google dan mencari maklumat tentang shaklee. Saya berjumpa dengan kawan saya Puan Aizah dimana dia membimbing saya tentang produk ini dan tentang shaklee dengan begitu berkesan sekali. Selepas itu, saya mula berminat nak mula join dengan shaklee untuk saya membantu orang lain dalam memperkenalkan produk shaklee kepada masyarakat luar.

Saya tertarik dengan shaklee kerana produknya daripada bahan semulajadi. Saya berminat untuk membantu masyarakat di luar sana supaya lebih sihat dan bertenaga disamping mengekalkan kecantikan tanpa bahan kimia.

Oleh itu, sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk Shaklee boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk shaklee anda dengan khidmat nasihat tentang produk Shaklee. Insya allah saya akan cuba membantu sedaya yang mampu.

Bagi sesiapa yang berminat untuk menyertai business shaklee juga boleh menghubungi saya untuk bergerak menuju ke hadapan bersama Shaklee.

Langkah - Langkah membeli produk shaklee:-

Perlu dapatkan daripada pengedar shaklee yang sah dan berpengalaman. Ini kerana ia dapa memberi khidmat nasihat yang lebih baik dan bersesuaian dengan mengikut masalah kesihatan yang dihadapi oleh pelanggan.  Ini kerana untuk mengelakkan pengedar yang hanya lepas tangan selepas menjual produk tanpa memberi penerangan yang baik tentang produk dan pengambilan produk.

Konsultasi amat penting:- 

Ini kerana ia perlu untuk memberi penerangan produk mengikut masalah pelanggan.
Boleh menghubungi/mesej/Whatssap saya: 013-3323872
Fange ; Keluarga Ceria       Facebook:- rose Joy
IG: girlzrose9
Blog: www.ohvitaminsihat.blogspot.com

Pengedar Shaklee Putrajaya, Desa Pinggaran Putra, Sg Merab (bangi).
















Post a Comment

0 Comments