Pengedar Vitamin C Chewable Shaklee Kawasan Putrajaya Dan Cyberjaya

Saya Rosnaini pengedar Vitamin C Chewable Putrajaya dan Cyberjaya. Disini saya ingin membantu ibu bapa yang ingin memberikan supplement yang terbaik untuk kesihatan anak - anak iaitu vitamin C Chewable Shaklee. Saya boleh membuat penghantaran di kawasan Putrajaya, Cyberjaya dan juga boleh pos seluruh malaysia. 

Hubungi saya 013-3323872.



your Profile Photo, Image may contain: Rose Joy
Naini 013-3323872
APA ITU VITAMIN C CHEWABLE?

Disini saya buat penerangan sikit tentang Vitamin C Chewable. Vitamin C Chewable ditingkatkan formulasinya dengan tambahan citrus bioflavanoid. Ia diantara supplement vitamin C yang paling lengkap dipasaran.

NAINI 013-3323872

KELEBIHAN VITAMIN C CHEWABLE?

a) Ia memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh
b) Antioksidan ini berfungsi melindungi sel kulit daripada rodak dan membantu melambatkan penuaan.
c) Membantu menguatkan tulang, gigi dan gusi menjadi lebih sihat.
d) Dapat meningkatkan sistem imun badan.
e) Tidak ada pewarna, perasa,pemanis atau pengawet tambahan

f) Rasa Oren ini semulajadi yang mempunyai rasa masam manis bersesuaian dengan kegemaran kanak-  kanak.
g) Tablet ini bersaiz lebih kecil dan mudah dihisap, kunyah mahupun ditelan.
h) Vitamin ini dapat menjauhkan risiko daripada serangan selesema, batuk, demam dan ia sangat bagus untuk pengidap eczema, resdung dan yang mempunyai sebarang alergik.
i) Kanak - kanak digalakkan untuk ambik Vitamin C Chewable ini  kerana mereka ini mudah terdedah dengan persekitaraan tidak sihat. 








JIKA ANDA BERMINAT  HENDAK MENDAPATKAN VITAMIN C CHEWABLE INI BOLEH HUBUNGI SAYA :- 


NAMA: Naini
FB: Rose joy  
Fanfage: Keluarga Ceria
IG: girlzrose9
Boleh hubungi mesej/wassap : 013-3323872
Blog: www.ohvitaminsihat.blogspot.com

Pengedar Shaklee: Putrajaya dan Cyberjaya
POS: Seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments