TENTANG KAMI


Saya Rosnaini Jelani merupakan Pengedar Shaklee terlatih dan berdaftar. Saya telah menjalankan business Shaklee ini semenjak tahun 2018. Saya seorang isteri yang bekerjaya dan mempunyai 2 orang cahaya mata.

Saya mula berminat dengan produk Shaklee apabila saya mula menggunakan produk ini dan saya lihat produk ini bagus dan baik untuk semua golongan. Selepas ini saya mula berminat untuk menjalanlan biz ini memandangkan biz ini merupakan pelan perniagaan yang baik dan mempunyai bonus bulanan Shaklee yang konsistance setiap bulan. 

Kenapa saya kata ia biz yang mempunyai pelan perniagaan yang baik?

Ini  kerana pelan biz ini bermentor. Dimana kami  mempunyai mentor - mentor perniagaan yang mempunyai kaedah yang advance dan terbukti telah melahirkan ramai pemimpin perniagaan dengan sistem, dan pelan perniagaan dan produk yang berkesan. Tambahan pula, perniagaan berasaskan 'health & Wellness ini merupakan perniagaan masa depan. 



Post a Comment

0 Comments