Cara Atasi Sakit sendi Otot Dengan Pain Relief


Pain Relief Shaklee akan berada di pasaran bermula June 2020. Rata - rata rakyat di Malaysia mengalami masalah sendi dan otot. Ini sebabkan akitiviti harian kita yang selalu sibuk dengan pelgabai urusan. 


APA ITU PAIN RELIEF? 

Pain Relief shaklee ini berkesan untuk melegakan sakit sendi. Dengan pain relief ini kita boleh kekal aktif dan melegakan sakit urat saraf dan sendi. Masalah ini sendi ini merupakan masalah sering terjadi tidak kira usia. Jika dahulu masalah sendi ini dikaitkan dengan faktor usia tetapi masalah sendi ini boleh terjadi pada golongan muda. Ini kerana aktiviti harian menyebabkan masalah ini sering terjadi. 


Shaklee Pain Relief Complex ini membantu menghilangkan rasa sakit ketidakselesaan yang berlebihan pada sendi dan otot. Dimana pain relief ini membantu melegakan pergerakkan sendi selepas bersenam dan membuat aktiviti berat.



Di dalam pain relief caplet ini salah satu bahan yang terkandung didalamnya adalah boswellia
Dimana didalam kajian menunjukkan boswellia ini membantu melegakan sakit sendi yang disebabkan oleh berjalan jauh dan knee flexion. Kajian ada menunjukkan yang boswellia ini dapat kurangkan keradangan dan atasi masalah seperti berikut:-

a) Artritis Reumatoid (RA)
b) Penyakit Radang Usus (IBD)
c) Osteoporosis (OA)
d) Asthma

Istimewanya pain relief complex shaklee ini ia :-

a) tidak mengandungi aspirin
b) lembut pada perut
c) bebas gluten
d) halal

Jadi anda tidak perlu lagi  risau untuk membuat pilihan ubat tahan sakit yang mana, ini kerana pain  relief shaklee adalah yang terbaik untuk anda. Tambahan pula ia diperbuat dengan ramuan semulajadi dan telah dikaji oleh pakar dan saintis dunia dan ia memberi kelegaan pada sakit sendi dan otot. 

Jika anda mencuba pain relief ini memang  berbaloi mencubanya.


JIKA ANDA BERMINAT  HENDAK MENDAPATKAN PAIN RELIEF SHAKLEE BOLEH HUBUNGI SAYA :- 

NAMA: Naini
FB: Rose joy  
Fanfage: Keluarga Ceria
IG: girlzrose9
Boleh hubungi mesej/wassap : 013-3323872

Blog: www.ohvitaminsihat.blogspot.com

Vlog:girlzrose9

Pengedar Shaklee: Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Sg Merab Bangi, Cyberjaya

POS: Seluruh Malaysia






Whatsapp PNG images free download












Post a Comment

0 Comments